Friday, September 7, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1433H

Assalamualaikum semua,

Rasanya macam dah terlambat kan nak ucapkan Selamat Hari Raya.. ( Memang dah terlambat pun tak payah la rasa rasa lagi).

Tapi omputih kata better late than never. Still dalam bulan Syawal lagi kira ok lettew!

Tahun ni raya pertama kami di Pahang sebab tahun lepas dah beraya di Tanjung Malim.

Tapi tak cukup korum, adik saya di Australia tak balik.

Sambutan raya bagi orang dewasa macam saya ni biasa biasa jerlah.. Yang penting menziarahi kaum keluarga terdekat. Itupun ada lagi rumah sedara tak pergi.. Huhu.

Dan tahun ni kami raya bertiga..Eh tahun lepas pun raya bertiga jugak ~,~

Baru saya perasan saya tak pernah beraya berdua dengan husband.

Kami kawen pada raya ketujuh syawal 1431H, then 1432H Aufa berumur 2 bulan, saya betul betul baru habis pantang. Dan tahun ni 1433H Aufa dah setahun sebulan.

Eh, Aufa baru setahun dah 2x sambut raya eh???

Papepun, saya dan family mengucapkan Selamat hari Raya Aidil Fitri. Maaf Zahir dan Batin.

my family
belakang dari kiri : hayani ( adik bongsu), humairah ( adik saya ketiga) , wafiy ( adik no 4) , papa Aufa, saya, Aufa
hadapan : ayah dan mak saya

keluarga kecil kami!
ibu dan aufa baju sama auww



0 comments:

Post a Comment