Friday, November 2, 2012

Konvokesyen di UKM

21 hb Oktober lepas adalah hari graduasi Master saya.

Layan gambar jerla yer. Malas mau cite panjang-panjang.

Right after keluar dari DECTAR (Dewan Canselor Tun Abdul Razak)

Orang kuat dibelakang ku. Tanpa mereka takdanya aku kat sini

Kenapa Aufa nak tanggalkan sandle?

Cantik. Eh!

Thanks suami yang banyak membantu untuk saya habiskan pengajian ni.

Tq sebab hadir. Terharu datang dari jauh nak hadiri konvo saya.
Adik lelaki saya terpaksa bekorban dtg even lagi 2minggu nak SPM
Adik saya Humairah pun semangat dtg dari Asasi UIA naik komuter even esok ada final exam.
Eh Aufa ni memang serius je dlm gambar. Pasaipa?

Ha gigit topi ibu yer. Tak sempat bukak lagi dia dah tarik tarik

Permata hati saya

Konvo kali ni lain. Tak sama dengan degree. Dulu saya sibuk sibuk dengan kawan kawan. Kali ni sibuk dengan anak. Alahai ko anak...

Terima kasih kepada seluruh ahli keluarga saya sebab menyokong saya dan mendoakan saya. Buat suami saya, terima kasih tolong saya dan bnyk fahami saya.Walaupun saya habiskan master agak lambat atas beberapa sebab tapi akhirnya berjaya jugak habiskan..

Alhamdulillah atas rezeki dan nikmat yang Allah berikan...


Nota kaki:

Semasa saya di dalam DECTAR, suami mesej saya, atuk  (ayah kepada ibu mertua saya) di Raub baru meninggal dunia. Alfatihah untuk arwah atuk semoga ditempatkan dikalangan orang orang beriman.

This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment