Thursday, January 29, 2015

Akhirnya impian terlaksana

Assalamualaikum.

Salah satu impian aku kan bila musim winter ni adalah bila buka pintu pagi pagi je tengok

snow sedang turun n pemandangan memutih je..

Pagi ni Allah dah makbulkan impian aku...


Sebelum hantar Aufa ke sekolah aku bukakan blinds kat tingkap..tak perasan langsung sebenarnya snow kat luar..yerla sebab nak cepat...


Elok turun tangga je...bunyi whatsapp..mesej masuk..


Kawan kawan semua dok update snow tengah lebat kat luar..


Aku apa lagi terus tengok tingkap...Iya memang betul kat luar snowing and putihhh je..


Terus aku jerit...Snowwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!


Terkejut si suami dan anak yang tengah bersarapan di dapur ketika itu...


Suami kata pergi tangkap gambar dulu nanti snow takda..


Aufa nak pergi school

Husband is scrapping the snow



Bukan apa kat Manchester ni susah bebenor nak salji melekat...

Selalu sampai ground je dia melt..


Tambah aku ni dok kat city mmg suhu tinggi sedikit dari luar city..


So tadi masa pergi hantar Aufa ke school, snow tengah turun dengan lebatnya..


Aku cakap kat suami...rasa nak nangis pulak.


Sebab impian dah tercapai..


Hahah selalu berangan tau nak hantar Aufa pagi pagi ke school snow turun..


Aku harap lebat le menjelang petang nanti..Boleh pergi park and buat Olaf.


Hikhik..berangan jerla keje mak kau ni Aufa.


1 comment:

  1. Wow wii... snow dah sampai Manchester...
    Meh la turun bradford nak main snow puas2....
    kat sini setakat ni tiap2 minggu turun snow...
    kelmarin school anak2 pun tutup...

    ReplyDelete